.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر سفير حماس در ایران از اصحاب رسانه مازندران
از ملت ايران و مردم مازندران به خاطر برگزاري اين همايش و همچنين از رييس جمهوري اسلامي ايران و نيز رهبر معظم انقلاب اسلامي براي حمايت هاي بي دريغ از مردم ستمديده غزه و فلسطين تشكر مي كنم و پيروزي غزه در برابر تجاوزات وحشيانه غاصبان قدس را مرهون عنايات خداي متعال مي دانم...
تقدیر سفير حماس در ایران از اصحاب رسانه مازندران

سفير دولت حماس گفت: مردم مازندران نیز با حمايت هاي خود، مقدماتی براي پيروزي حماس در جنگ غزه بودند .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، ابو اسامه سفير دولت حماس در جمهوري اسلامي ايران،‌ دیروز پنج شنبه طي تماس تلفني و مستقيم با محل برگزاري همايش حمايت از مردم غزه در ساري، پيام تشكر خود را به مردم مازندران ابلاغ كرد.

وی در این تماس تلفنی گفت: خداوند را سپاس مي گوييم كه بندگان پاك خود را در برابر غاصبان قدس پيروز كرد و شيطانيان زمانه را مفتضاحنه از خانه هاي ما بيرون راند.

سفير دولت حماس خطاب به حاضرين در اين همايش اذعان کرد: از ملت ايران و مردم مازندران به خاطر برگزاري اين همايش و همچنين از رييس جمهوري اسلامي ايران و نيز رهبر معظم انقلاب اسلامي براي حمايت هاي بي دريغ از مردم ستمديده غزه و فلسطين تشكر مي كنم و پيروزي غزه در برابر تجاوزات وحشيانه غاصبان قدس را مرهون عنايات خداي متعال مي دانم.

وي افزود: مقاومت و انتفاضه، با نصرت الهي و پشتيباني و سلحشوري رزمندگان فلسطين توانست باري ديگر اسرائيليان متجاوز را فراري دهد، اين در حالي بود كه آنان با تمام توان نظامي خود از زمين و هوا و دريا بر ما تاختند و قصد داشتند غزه را 4 روزه نابود كرده و مقاومت مردم را خاموش سازند، در صورتي كه خداي متعال مکر دشمنان را به خودشان بازگرداند.

أبواسامه گفت: اسرائيل غاصب و هم پيمانانش با سپري شدن 23 روز از نبرد نابرابر با مبارزان غزه و برجاي گذاشتن تلفات بسيار زياد، ناچار به اعلام شكست شده و نيروهاي خود را از غزه خارج كردند كه بهتر است بگوييم فرار كردند.

وي در پايان سخنانش، مقاومت دليرانه مردم غزه را نمونه بارزي از خلق حماسه اي ديگر در جهان اسلام خوانده و حمايت هاي بي دريغ مردم ايران را از عوامل مهم و اساسي پيروزي مردم غزه و فلسطين عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.866 seconds.